vierzehn

X7@今天发行了吗
If - Bread

关于浪漫的所有一切事情


If a picture paints a thousand words,
then why can't I paint you?
The words will never show the you I've come to know.
if a face could launch a thousand ships,
then where am I to go?
There's no one home but you, You're all that's left me to.
And when my love for life is running dry,
you come and pour yourself on me.
If a man could be two places at one time,
I'd be with you.
Tomorrow and today, beside you all the way.
If the world should stop revolving spinning slowly down to die,
I'd spend the end with you. And when the world was through,
Then one by one the stars would all go out,
then you and I would simply fly away
倘若画能表达千言万语
为什么我画不出你?
千言万语
也表达不出我了解的你?
如果我能登上千万条船远航
那么我将去往何处?
除了你,我别无归属
你就是我仅有的一切
当我对生活的热情燃尽
你来到将自己融进我的世界
如果一个人能分身两地
我也只愿和你依偎
一个在今时,一个在将来
都要与你厮守
倘若世界停止了转动
等待着毁灭
我将与你共度末日
当一切都成了灰烬
星辰一颗颗地陨落
我们将一起远走高飞

评论

热度(3)